Marketingpraktikant | SoMe, foto og video

Er du interesseret i videoproduktion og fotografering? Og brænder du for at skabe værdifuldt indhold til SoMe? Så har du muligheden for at komme i praktik på en højskole, hvor der er fart over feltet og fede arbejdsopgaver indenfor SoMe, foto og video.

På Aalborg Sportshøjskole søger vi lige nu en dygtig og idérig praktikant, der kan være med til at booste vores visuelle kommunikation på de sociale medier med alt fra fede YouTube videoer til kreativt TikTok content. Du bliver en del af et mindre marketingteam, hvor der er kort fra idé til handling og du får derfor mulighed for at komme med fede idéer og tage ansvar. Du vil få en spændende og kreativ hverdag med mulighed for at bringe dine teoretiske færdigheder i spil i praksis.

Vi søger en praktikant der brænder for de gode videofortællinger og formår at tage fede øjebliksbilleder af højskolelivet. Der er rig mulighed for at indgå i hele processen fra udvikling og planlægning til eksekvering og evaluering af højskolens SoMe kommunikation. Du har fri adgang til foto- og videoudstyr gennem hele praktikperioden, men har også mulighed for at medbringe dit eget.

Vi søger dig der:

• Er i gang med en relevant uddannelse indenfor marketing, kommunikation, multimedie m.m.
  • Brænder for sociale medier og visuel kommunikation gennem foto og video
  • Er nysgerrig, kreativ og initiativrig
  • Det er et stort plus hvis du har erfaring med fotografering og videoproduktion

Du får spændende opgaver såsom at:

• Bidrage til højskolens SoMe kommunikation (strategi og eksekvering)
  • Udarbejde værdifuldt video-content (planlægge, filme og redigere)
  • Tage fede øjebliksbilleder af højskolelivet (fotografere og redigere)

Du har mulighed for at sætte dit eget præg på arbejdsopgaverne i samarbejde med det eksisterende marketingteam på to personer.

Om os:
Vi er en Sportshøjskole, hvor der konstant er fart over feltet. Vi brænder for at skabe en unik oplevelse for unge mennesker fyldt med sport og fællesskab. Mens nogle løfter tunge vægte i frivægtssalen, surfer andre på Vesterhavets bølger - derfor er der rig mulighed for at skabe kreativt content hver dag.

Vi tilbyder dig:

• Et spændende og udfordrende praktikforløb
  • Unik chance for at bringe dine færdigheder i spil
  • Mulighed for sparring gennem hele forløbet
  • Indblik i hvordan vi arbejder med marketing på en højskole
  • Indflydelse på egne arbejdsopgaver

Praktiske informationer:
Vi er åbne overfor praktikperiodens start og varighed. Praktikken finder sted på Annebergvej 55 i Aalborg og vi forventer en arbejdsuge på ca. 37 timer – dog kan dette ligeledes tilpasses efter dit studie. Praktikken er ulønnet, men tilgengæld tilbyder vi frokostordning, søde kollegaer og muligheden for at udvikle dig gennem spændende arbejdsopgaver.

Er det dig vi leder efter?

Så udfylde nedenstående

Fornavn